خبرهای داغ:
مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور اعلام کرد:

هدف‌گذاری حمایت از ۱۰۰ هزار زوج نابارور 

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور گفت: از سال ۹۵ تا ۱۴۰۰ از ۱۰ هزار زوج حمایت شده که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴٠۲ با یک جهش چند برابری به ۲۰ هزار زوج رسید و امسال هم ۱۰۰ هزار زوج را هدف گذاری کرده ایم.
کد خبر: ۹۶۰۱۹۸۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، «مالمیر» ماموریت موسسه خدمات درمانی بسیجیان را درمان زوج های نابارور دانست و گفت: از سال ۹۵ تا ۱۴۰۰ از ۱۰ هزار زوج حمایت شده که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴٠۲ با یک جهش چند برابری به ۲۰ هزار زوج رسید و امسال هم ۱۰۰ هزار زوج را هدف گذاری کرده ایم.

عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور در افتتاح  یک درمانگاه عمومی  تخصصی و  دو دندانپزشکی در کرمان؛ گفت: ما با کمک مردم، خیرین و نهادهای همسو تعداد درمانگاه‌ها را از عدد ۴۸ به ۱۵۲ ارتقا دادیم.

وی افزود: در حوزه مددکاری مهمترین و شاخص‌ترین کار ما بحث افزایش جمعیت و ماموریت موسسه ما در بحث درمان زوج های نابارور است.

وی افزود: تعداد زوج‌هایی که از سال ۹۵ تا سال ۱۴۰۰ حمایت شده‌اند مجموعاً ۱۰ هزار زوج بوده که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴٠۲ با یک جهش چند برابری به ۲۰ هزار زوج رسید و امسال هم ۱۰۰ هزار زوج را هدف گذاری کردیم.

مالمیر با اعلام اینکه ما در حوزه تجهیز مراکز درمانی به مردم شریف و ولایت مدار کرمان قول می‌دهیم هیچ مشکلی در بحث تجهیز مراکز درمانی که زیرساخت آنها انجام شده است نداریم.
 
شایان ذکر است عصر امروز یک درمانگاه عمومی و تخصصی و دو دندانپزشکی مهرالشفاء در استان کرمان افتتاح شد  تا برگ زرینی به جهاد خدمت در استان افزوده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار